Laur Kaunissaare ja Ireene Viktor käsitlevad viimasel ajal Eesti teatrites välja toodud Jevgeni Griškovetsi näidendite lavastusi, Ivika Sillar arvustab Mart Kolditsa lavastust „Ohvrit mängides” ning Eteri Kekelidze võtab kokku läinudsügisese „Balti kodu” teatrifestivali.
Leenu Nigu kirjutab Itaalia trupi Kinkaleri Kanuti gildi saalis esietendunud lavastusest „The Hungry March Show/Yes Sir!” ja Pjotr Tšaikovski „Uinuvast kaunitarist” Vanemuises, Heili Einasto meenutab Natalia Kasparova Kannon Dance Company ning Ville Walo ja Kalle Hakkaraineni Tallinna külalisetendusi.
Evi Arujärv, Ester Võsu ja Kristel Pappel analüüsivad Mari Vihmandi ooperit „Armastuse valem”, Gerhard Lock vaatab tagasi Eesti Muusikaakadeemia Sügisfestivalile ning Anu Sõõro võtab kokku 41. Balti muusikateaduse konverentsi „Muusikaelu XIX sajandil: struktuurid ja protsessid”.
„Vastab” õudusfilmirežissöör Brian Yuzna, Persona grata on helilooja Liis Jürgens.
TeMuKi uus number
1 minut
Samal teemal
-
Veelinnurahastu stipendiumi konkurss on avatud
MTÜ Fenno-Ugria Asutus kuulutab välja 2024. aasta Lennart Meri Veelinnurahva…
-
Selgusid “Ela ja sära” stipendiaadid
Eesti Kultuurkapital eraldas viisteist “Ela ja sära” stipendiumi aastaks 2024-2025.…
-
Eesti Kultuurkapital kutsub osalema esseekonkursil „Eesti kultuuri järgmised 100 aastat“
Eesti Kultuurkapital loodi 5. veebruaril 1925. Seoses Kultuurkapitali 100. sünnipäeva…