Sandra kirjanduslik debüüt “Draamapunkt” jätkab elu ja kunsti sünteesimist žanriliselt raskesti määratletavas võtmes. “Draamapunktis” saavad lugudeks sündmused Sandra elust ja ümbert, teos puudutab üsna paljusid teemasid ja ületab vahemaid USAst Uus-Meremaani. Emotsionaalses mõõtmes kistakse lugeja kaasa autori otsingutesse lunastuse järgi, tema kirgastumishetkedesse ja ajutistesse närvivapustustesse. Samas ristub teost läbiva emotsionaalse teljega alati ka analüütiline, mis püüab astuda sammu kõrvale ja kõrgemale ning selgitada ühe või teise sündmuse tagamaid. Olla korraga sündmuse sees ja vaadata seda kõrvalt on anne, mida Sandra rakendab ühthästi inglite veeniverest, tasulistest domina-sessioonidest kui alkoholist ja ööklubidest kirjutades. Sandra kirjandus ongi kirja panemine, elu ja kunsti siduv tegevus nagu iga tema performance. Seetõttu sobikski teost kõige paremini iseloomustama väljend “tegevuskirjandus”. Tugevad seosed autori muu loominguga annavad teosele täiendava unikaalse mõõtme.
“Draamapunkt” on kunstniku kirjutatud raamat — elust ja kunstist sündinud kirjandus.