„Nimi ei riku küll meest, aga kuidas päästa nimed rikutud meeste käest?“ küsib Kaarel Tarand
Mati Hint nõukogude ajast ja väärtustest
Jüri Saar kirjutab, mis saab pärast „suuri tüürimehi”
Debatt jätkub! Mart Niineste: Muusikapoliitika – seisuslik kord igavesti? Võimuküsimus kodanluse ja aadli vahel on teravnemas
Evi Arujärve vastus Mart Niinestele
KIRJANDUS:
Kätlin Kaldmaa „Lugu Keegi Eikellegitütre isast”
Maailmakirjandus lastetoas
Vaimsuse maastikud Võtikveres
Jevgeni Rein – tunnustatud luuletaja ja kõigi kirjanike sõber
KUNST:
Enn Põldroosi „Mees narrimütsiga”ja näitus „Alfa ja oomega” galeriis
Intervjuu Irving Penni assistendi Lennart Durehediga
Unistuste aed Lasnamäe nõlval
Kunstikogu ja galerii: Mart Lepa kogu näitus Vaalas
Jasper Zoova ja Sorge mängulise näituse mänguline avamine
ARHITEKTUUR:
Arhitektuur – kunst ja äri, ettevõtlus ja elustiil
Trampliinilt lendu
Tule arhitektuuribiennaalile
Erialaliitude avalik ühispöördumine justiitsministeeriumi poole
MUUSIKA:
Birgitta festival avati kahe nõudliku etendusega
Savonlinna ooperifestival
Täisvereline Brecht-Weill Dagmar Manzeli hääles ja kehas
„Tantsud kahele klavessiinile” Nigulistes
Tobiase Keelpillikvarteti „Lost prayers”
Muusikamaailm
TEATER: Monomaffia tegutses taas
Hetkelisusest sündiv vabadus – märkmeid Mart Kangro lavastuste kohta
TEADUS:
Loovpraktikute looduslugu
Biogaas rikastab
Kaitsmisel väitekirjad
FILM:
Sakslased hakkavad julgema
Dokumentaalfilmis „Vale aeg, vale koht“ uuritakse, kuidas peegeldub Breiviku koletu tegu ellujäänute psüühikas
Magistritöö ehk dokumentaalfilmike „Seto saadik” Vallist
„Mahābhārata” Peter Brooki ja Jean-Claude Carrière’i adaptsioonis
KEELE-ELU:
Ajaloo halvimatest otsustest – kuidas pidurdada kirjastamiskultuuri allakäiku?
Tõlgime sõnumit – mitte sõnu!