Veneetsia biennaali on palju kritiseeritud, seda on nimetatud kunstimaailma olümpiamängudeks ning sellele vastandumiseks on tekkinud terve hulk uusi formaate. Ometi on Veneetsia biennaal rahvusvahelise kunstielu üks keskseim ning prestiižseim sündmus, millel osalemisest ilmselt keegi ära ei ütleks. Kuidas on Veneetsia biennaali positsioon aastakümnetega muutunud, kellele on üritus tänasel päeval mõeldud ja millised on need uksed, mis kunstnikule seal osaledes avaneda võivad, on vaid mõned küsimused, mida Andreas Trossek käsitleb.
Veneetsia biennaalist ei saa mööda ka näituse „Ilmne paratamatus” kontekstis – just Veneetsias esitleti näituseprojekti esmakordselt. Nii on paslik küsida, mille poolest erinevad ühe ja sama näituseprojekti kaks esitlust ja mida üldse tähendab kunstnikule ja rahvuspaviljoni meeskonnale teha näitust Veneetsia biennaalil.
Näitus asub Kumu kunstimuuseumi 4. korrusel A-tiivas.
Üritus toimub sarja „Pikad kolmapäevad Kadriorus” raames. Sari jätkub 26. märtsil Kumu kunstimuuseumis Tallinna XVI Graafikatriennaalil, kus arutletakse kirjaoskuse püsivuse teemadel.
Osalemine muuseumipiletiga.
www.kumu.ee
Trossek Dénes Farkase näitusest
1 minut
Samal teemal
-
Tartuff toob suurele vabaõhuekraanile 12 filmi
“Gondel” Kahe konduktori vahel puhkeb armastus, kui nende gondlid iga…
-
Tartu-Pärnu-Tartu kunstiekspress
Kolmapäeval, 24. juulil avatakse Pärnus kunstiprojekti „Tartu-Pärnu-Tartu kunstiekspress“ raames viis…
-
Kuressaare lossihoovis algavad 17. Saaremaa ooperipäevad
Teisipäeval, 23. juulil algavad Kuressaares 17. Saaremaa ooperipäevad. Tänavune külalisteater…