Teater. Muusika. Kino märtsinumbris arutleb Margus Mikomägi Eesti teatrifestivalide arvu ja hetkeseisu üle, Aare Toikka kõneleb lavalisest ruumimaagiast, taunides selle tajumist teadusmeetoditega, Anne Lill mõtestab võimu-, vaimu- ja demokraatiakäsitlust Toikka VAT Teatri lavastuses „Sokrates”. Jätkuvad Eteri Kekelidze märkmed Venemaa teatrifestivalidelt.
Leenu Nigu tõlgib Karl Saksa ja Hendrik Kaljujärve „helimuusikalist” performatiivset aktsiooni „Santa Muerte and the Sun”, Kerri Kotta analüüsib muusikalise teksti performatiivsust Pärnu nüüdismuusika päevade programmi näitel, Saale Kareda keskendub oma „kõrvalpilkudes Eesti muusikale ja muusikaelule” sedapuhku nüüdismuusikateatrile, Maia Lilje kirjutab ERSO ajaloost ajavahemikul 1944-1963 ja Märt Karmo meenutab viiuldaja Kuno Larenit.
Karol Ansip jätkab Andres Söödi elu- ja loomelooga, jõudes filmimehe autori- ning tellimus- ja portreefilmideni, Martin Oja arvustab Ulrich Seidli kehatriloogiat „Paradiis: Armastus”, „Paradiis: Usk”, „Paradiis: Lootus”, James Thurlow Derek Cianfrance’i mängufilmi „New Yorgi varjus” ning Riin Kübarsepp Rein Raamatu dokumentaalfilmi „Tiiu Kirsipuu. Edu kood”. Donald Tomberg ja Marius Peterson vestlevad poola filminäitleja Andrzej Chyraga.
„Vastab” näitleja Gert Raudsep, „Persona grata” on pianist Toomas Vana.
Ilmus Teater. Muusika. Kino märtsinumber
1 minut
Samal teemal
-
Veelinnurahastu stipendiumi konkurss on avatud
MTÜ Fenno-Ugria Asutus kuulutab välja 2024. aasta Lennart Meri Veelinnurahva…
-
Selgusid “Ela ja sära” stipendiaadid
Eesti Kultuurkapital eraldas viisteist “Ela ja sära” stipendiumi aastaks 2024-2025.…
-
Eesti Kultuurkapital kutsub osalema esseekonkursil „Eesti kultuuri järgmised 100 aastat“
Eesti Kultuurkapital loodi 5. veebruaril 1925. Seoses Kultuurkapitali 100. sünnipäeva…